jaha?

Då var man tillbaks på ruta ett då! Bara att försöka gå vidare....får väl ta till mig mina visdomsord igen: Det som inte dödar, det härdar! Men det känns tungt. Tur att man har så snälla vänner omkring sig, annars vet jag inte hur jag skulle ha klarat mig,speciellt det senaste året.

Helgen blev ju inte direkt som jag hade tänkt mig. Istället för Flustret i fredags så kom Anna hit med lite käk och jag bjöd på vin. Jag hade ställt ut en teve på altanen så vi kunde följa Sveriges match i U21 Em mot England. Tyvärr förlorade ju Sverige efter straffar. Susanne dök oxå upp och vi diskuterade livet......

I lördags gick jag över till Anna och grillade. Där var rätt mycket folk, flera skulle på dans i Vendel och efter lite övertalning hamnade jag oxå där till slut. Men snacka om att känna sig malplacerad....man skulle ha varit infödd Vendelbo eller raggare eller i 20-årsåldern, då hade man passat in....Sen är ju inte jag speciellt dansintresserad så ja! man hade ju kunnat sparat 180kr till nåt roligare.
    
      Mat på gång hos Anna

    
     Syster AnnaLena

     
     På väg till Vendel...OBS! Matte var nykter....

Igår söndag var jag ner till badet och stekte mig . 27 grader i vattnet är ju inte helt fel!

Nu ska jag jobba,känns inte roligt att stå inne i värmen men men.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0