i en annan del av Örbyhus...

I dag har jag stressat som vanligt. Jobbade till halvfyra ungefär, sen upp i köket för att baka lite till kvällens rep. Hann precis göra lite chokladmuffins när strömmen gick. Jag trodde det var en säkring men upptäckte snart att hela Örbyhus var mörklagt. Jaha, jag som hade så mycket att göra...men den kom tillbaka efter en halvtimme ungefär. Då förberedde jag smörgåstårtan innan det var dags att åka till replokalen. Vi var bara tre stycken, så det blev inget vanligt rep utan vi plockade upp alla kablar o sånt sen spelningen i lördags.

När jag kom hem gjorde jag smörgåstårtan, det blev så mycket fyllning att det räckte till en liten extra tårta.,..

            

Sen efter det blev jag såååå sugen på glögg i det här ruskiga vädret, så Madde o jag värmde på lite.... Sen lyssnade vi på Carola när hon sjöng: Stilla Natt..... Ja ja vi är såna i den här familjen, kan inte hjälpas!
 

             
             -Varför inte?

I morgon hoppas vi på bättre väder!!!!

Kommentarer
Postat av: syrran

jag kan ju säga, att hade jag haft glögg att värma mig med hade jag oxå gjort det. Det var ju vinterkyla ute. Ser för övrigt mycket fram emot din som vanligt utsökta smörgåstårta ikväll.. vi ses!!

2009-06-05 @ 10:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0