hettma och svettma!

Åhh, vilket härligt väder! Äntligen lite sol och värme. Än har jag inte semester, men idag torsdag hade jag turen att sluta vid lunch. Så jag har legat och stekt mig på altanen en stund....men det är ganska svettigt så jag tog en liten bloggpaus. 

Annars har det inte hänt nåt av värde här hemma. Jag jobbar på med målning o.dyl....Mina barn ser man inte till för de är fortfarande i Öregrund och jobbar, kommer väl hem hit i morgon skulle jag tro.

Ikväll är det dags för rep igen, skojsigt! Vete katten om jag har nån lust att baka i värmen, men man ska aldrig säga aldrig......kan ju bli nån sockerkaka....hmmm.

Och inte har jag varit och hälsat på Kottan och hennes valpar heller,men Madde vill nog följa med så jag väntar tills hon är hemma. Den här bilden har jag snott från kennelns hemsida...det är Kottans valpar:

           
           Inte lika Kottan på en fläck!!!

Det är nog livsfarligt att åka dit, man blir väl fruktansvärt valpsugen kan jag tro....

Nej nu lockar solstolen en stund igen! Ut och pressa!!!

Kommentarer
Postat av: syrran

herregulla vilka söta valpar!! ser ju ut som gose-djur..

2009-06-25 @ 15:32:26
Postat av: Annika

Jag tycker de ser ut som marsvin....

2009-06-25 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0