Äntligen!

Äntligen har Madde fått sin nya laptop, och äntligen har jag fått hennes gamla dator. Det är en så otrolig skillnad, för  min gamla var verkligen på upphällningen nu.Den låg för döden.....

           
            Något modernare dårå......

Ja....och mina barn har åkt till Gräsö nu på kvällen. Bägge två skulle jobba i Öregrund i morgon. Så Lovis och jag får väl ha en liten myskväll på tu man hand......

Jag var till färghandeln på eftermiddagen och hämtade lite mer färg. En och en halv sida av huset grundmålade jag igår så idag målade jag på den riktiga färgen en sväng. Blir nog bra bara det blir klart nån gång. Finns fortfarande massor med skrapjobb kvar....

Nej om man skulle ta och gå ut med Lovis kanske......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0