3 juni

Igår fyllde min systerdotter Johanna 14 år. Vi var självklart där och grattade henne. Nu är hon en "fjortis" på riktigt! Av oss fick hon en lampa och tre små runda mattor att ha på sitt rum.

             
             Stackarn, fick titta på när mina leksugna "barn" tog över.......

Vi åkte hem strax efter nio då sonen fick meddelande av sin far att de skulle hämta rörställningen till mitt hus! Yippie va kul!! äntligen ...Men vädret var för dåligt för att bygga ihop den så det får bli en annan dag.

Satt vid datorn ett bra tag på kvällen sen, men fick ett redigt hostanfall,tog en dos Cocillana och gick i säng. Väldigt effektiv medicin det där,sov skapligt hela natten.

Apropå ingenting så ringde jag till Blodcentralen i dag och frågade om jag inte kunde få lämna blod nu...Jag har ju lämnat blod i många år och har en ovanlig men åtråvärd blodgrupp(o-) men sist jag lämnade  för ett och ett halvt år sen blev jag portad! Det visade sig att deras rutintest för att analysera mitt blod inte fungerade så de fick skicka på extra analys och då blev det väl för dyrt så dom bad mig återkomma om två år?! Jaha!?Jo för då kanske de hade bytt testrutin så då kanske mitt blod passerade felfritt...Nu är det ju blodbrist på sjukhusen, så jag ringde och frågade om jag inte kunde prova och lämna? Jodå det var ju bara ett halvår kvar på "Avstängningen" så det skulle nog gå bra.Det var bara att komma.....Suck! Jag har ju velat lämna hela tiden...       
       
                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0