tisdag

Ännu en dag närmare slutet på min semester....usch, fy fan.... Gick och skrotade i pyjamas halva dan, sen knackade jag på hos grannen med söta bebisen Felix. 3 månader gammal och jättego....Där fick jag kaffe och blåbärspaj, mums!

När jag kom hem drog jag på mig målarshortsen och tvingade ut Alex...sen målade vi den sista gaveln..nu är det bara en målning kvar plus det vita....

Tände grillen vid fem-tiden, och sen kunde jag Madde, Alex och Camilla sitta ute (INGA MYGG!!) och käka i solskenet! Underbart! Drack lite vin till maten, sen blev vi sugna på glögg (jag vet....) så vi värmde chokladglögg.....

               
                Skitgott....


                
                ....Vadårå? Tomtemuggar?


               
                Funkar med Lindemans också.....

Min dotter och hennes kompisar ska till Hedesunda på dans ikväll. Arvingarna spelar och de har lite svårt att få skjuts hem. Nu ringde min kompis Susanne och frågade om inte vi kunde hämta dom inatt för hon hade tråkigt...

               
                .....sådan mor sådan dotter..ha ha ha....

I morgon åker vi Eckerölinjen och bunkrar lite.....

Kommentarer
Postat av: syrran

jajamensan bunkra var ordet!!

2009-07-28 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0