söndag..

Vaknade vid nio tiden...tittade ut och såg att det inte var så fint väder. Gjorde inget särskilt på förmiddagen. På em åkte Madde jag och Camilla till Emmaus i Gryttby. Tänkte att man kanske skulle göra nåt fynd men icke! Tjejerna köpte ett par LP-skivor för nån tjuga, de sätter man upp på väggen som tavlor....

På vägen hem passerade vi en skylt vid vägen som det stod loppis på. Så vi svängde in där med. Faktiskt en del skapliga grejer, bland rena rama skräpet förstås. Köpte några mässings-ljusstakar för några tior.... Lite kul det där med loppis. Vi sa att man kunde ju ta nån regnig dag och utforska fler....

Sen när vi varit hemma ett tag ringde Kottans uppfödare och frågade om jag ville ha tillbaka Kottan! Självklart ville jag det, så ett par timmar senare kom hon den lilla tjockisen :)

             
             Syns kanske inte här men hon är bra trind om magen....

Nu är hon äntligen min,fick papperna på henne...

I morgon fyller barnens kusin Jesper 16 år. Då blir det kalas....

Nu har jag bara en vägg kvar att skrapa o måla. Hade ju kunnat göra det idag om inte min rygg hade låst sig.Det här är en grej som återkommer då och då hos mig. Mellan skulderbladen blir det som nån kramp, oftast när jag jobbat mkt. Nu har jag ju semester men det kan ju bero på målningen....Förresten går det knappt att vara ute p.g.a myggen :(

                  NÄR SPONSRING GÅR FÖR LÅNGT.......
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0