söndag..

Jaha, då sitter man ensam i sitt hus igen då. Madde har åkt till Öregrund för att jobba. Får se om hon kommer hem på em, så jag kan få tillbaka bilen....Ev stannar hon kvar på Gräsö till Tisdag....Ja ja man klarar sig väl utan bil några dar!

Fick igår höra att Uffe och Alex vann rallysprinten på Åland! Skitkul!! Det går bra för dom....Fick ett sms på kvällen där han sa att de fått tre (3!) pokaler i var..

Som jag sa i ett tidigare inlägg, så la jag ett bud på en skivspelare på Tradera...i sista sekunden blev jag överbjuden... Jag blev så besviken så Madde och jag åkte in till stan och köpte en på Teknikmagasinet!  "Vinyl to MP3's" skitlätt .. "Plug and Play" stod det.... Jovisst....det var inte så lätt som det verkade. Min svåger tillbringade nästan hela gårdagen vid min dator för att få igång den. Det går jättebra att spela skivorna via stereon eller datahögtalarna, men det är när man ska föra över det hela till datorn som det skiter sig...Förmodligen är det inte kompatibelt med Windows Vista... Men till slut så grejade Matte och Madde till det på nåt vis...så jag tror det går nu...

               
                       Så här ser den ut......

Igår var det min mammas tur att spela på travet. Vi turas ju om mamma, syrran och jag, och igår fick vi till 6 rätt!!!! Utdelningen var iof 478 kr men ändå, fick ju tillbaks insatsen och lite till.....ett rätt till och vi hade haft 50000kr.... Nya tag nästa vecka...

En liten rättelse får jag nu via sms från min mor....Vi hade ju även ett antal femmor, så vinsten blev 866kr!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0