Grattis Jesper!

Idag säger vi GRATTIS! till Jesper, mina barns kusin. Han fyller 16 år :) Vi har spenderat eftermiddagen hos dom, och frossat i bullar, kakor och en  väldigt god tårta....På hemvägen mådde man nästan illa...

Min onda rygg är inte bättre idag, snarare tvärtom:( Inget skönt alls. Jag har en kompis som är en hejare på att återställa mina upphakningar i ryggen. Skulle kanske ringa o höra om han är hemma? Misstänker att de är i skärgården med sin båt......Ja ja  Voltaren lindrar ju ett tag iaf.

Sitter just nu och lyssnar på Green Day's nya skiva...Riktigt bra...tror jag...måste nog lyssna några ggr.

                 
 
Inte blev det nåt rep ikväll heller, det är svårt att få till nåt med fem personer, som alla har sitt...

               


Vilket fint väder det blev nu på kvällen. Skulle det verkligen bli det? Kollade in på yr.no för en längre prognos...verkade inte bli nåt toppväder framöver, förutom onsdag som skulle bli skaplig. De brukar ju vara rätt träffsäkra på den norska vädersidan...till skillnad från de svenska väderprognoserna på teven...stämmer ju aldrig...inte ens morgondagen kan de pricka rätt....

                        
Nej nu ska jag gå ut med mina hundar.....
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0