ännu en dag...

Jaha och semestern är snart slut! Nu börjar ångesten sakta komma krypande.....Känns inte som om jag gjort ett dugg hittills,förutom att måla huset då.

-Men herregud! Skärp dig! Du har ju en och en halv vecka kvar!!! -Ja sådär är jag.....

Ja ja, idag har jag grundmålat halva gaveln, den sista!! Om det inte regnar imorrn får jag väl försöka kladda på lite täckfärg där.

Jag har varit och fikat med min vän Susanne ....

Jag har gått en skapligt lång promenad med min vän Anna och våra hundar....

Jag är helt ensam, sonen är hos sin far, och dottern är på dans i Hedesunda...tror jag!

Vände ut och in på min garderob i hopp om att finna en tröja som av obegriplig anledning försvunnit...men ICKE! den fanns inte. Kan Madde ha lånat den utan att komma ihåg det? Hon nekar....

Jag har hängt tvätt och jag har fyllt en ny maskin.....

Tänkte titta på Allsång på Skansen, men ledsnade...Lili o Sussie var ju pinsamt dåliga, liksom resten av det lilla jag såg!

Såg iaf Morden i Midsomer, samtidigt som jag slängde ut alla kläderna ur garderoben!

Blev inget rep i dag heller.....tråkigt!

Ja! så såg min dag ut...och inte har jag ätit nån mat,det är så tråkigt när man är själv. Det blev några mackor.

Nej! Nya tag i morrn. Då hoppas vi på bättre väder....

              
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är inte jag som har din tröja ! Jag väntar på en förlåtelse sen när du hittar den i ditt virrvarr av grejjer ^^

2009-07-23 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0