Spelning...

Idag har vi haft en spelning i Uppsala. Det var ett plåtföretag som hade öppet hus med julbord för sina kunder och leverantörer. Vi skulle spela på ett loft kan man säga, med utsikt över själva butiken, som var som ett stort lager.

                             
                              Så här ser en del av vår utrustning ut....

Vi fick hjälp av en kille som lyfte upp våra grejer med en truck...smidigt...

                             
                              Vy från vår "scen"

                              
                              Det tar tid att få ihop allt....

                             
                              Kolla killen!!....på affischen alltså...nejdå..jag bara skojar....Mattias
                              kan lira luftvärmepump, det ni!

Vi drog väl igång efter tre nån gång...sen spelade vi i tre set. Däremellan fick vi äta julmat vi oxå...väldigt gott! På det hela taget en ovanlig men trevlig spelning...Vi var hemma i Örbyhus före nio och langade upp allt i replokalen.

Från det ena till det andra: Mina båda barn är sjuka...:(   Förkylda och febriga, inte bra! Får verkligen hoppas att Madde piggar på sig till helgen, då hon ska fara iväg till Ramund....och jag vill inte bli smittad....har varken råd eller tid att vara sjuk!

Nu ska jag gå och lägga mig på spikmattan....Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0