Mitt onda huvud..

Vaknade nån gång i natt med en sprängande värk i huvudet...Den var fruktansvärd, kunde knappt röra mig. Strax efter sju hörde jag hur Alex for upp, han hade försovit sig, men jag var ju ledig och hade tänkt sova ut. Men detta huvud gjorde det omöjligt, kände mig täppt i näsan oxå...Skit!

Jag masade mig upp och tog alvedon och nässpray...lite lindring. Kruxet var att jag skulle in till stan och fixa julgran o lite andra grejer. Dessutom hade jag lovat att hämta Alex vid skolan... Jag kom iväg vid tio-tiden men huvudvärken ville inte släppa...


Trots allt fick jag tag på en gran och lite annat..

                   
                    Ser ut som en en...men vänta ni bara, tills den får komma in o bli klädd!

Köpte en ny julgransmatta på Rusta, min gamla var av den traditionella sorten, med tryckta tomtar på.

                    
                     Den här passar bra hos mig....

Sprang in en sväng på Lindex oxå. Där kändes det som om vårkläderna var framtagna. Ljusa pastellfärger..  
                    
                     
                     Inte speciellt vintrigt!

Jag köpte en vit blus och ett halsband...

Hämtade Alex vid ett-tiden och vi for ut till Gränby. Han skulle köpa julklapp till sin far. Jag hade inte ätit på hela dan, så huvudvärken blev bara värre, kvart över två åkte vi hem. Jag har nu käkat några mackor och sovit nån timme på soffan, så nu känner jag mig helt okej.

Vilken vansinnig hysteri det är inför julen...fullt med stressande människor och det ska bara handlas och spenderas pengar....Man blir trött av att bara titta på.

Om en vecka har julafton passerat...Vad skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0