måndag

Vilken tur att jag var ledig idag! Jag känner mig fortfarande trött och slut. Ingen feber men hostig och skrovlig. Jag har försökt att hålla igång så mycket jag bara orkar idag....tvättat, plockat disk, t.o.m skottat lite snö, men den var så förbannat tung så både Alex o jag gav upp.

Hade planer på att ta mig in till stan i morrn, men vet inte om jag orkar trängas...

På onsdag jobbar jag igen...halvdag förvisso men det räcker.

Nyårsafton ligger helt öppen än så länge...inget bestämt. Mitt största problem är hundarna, eller hunden. Lovis är ju så fruktansvärt skotträdd, så jag vill helst inte lämna dom själva på kvällen....vi får se, det ordnar väl sig!

Nu ska jag samla kraft och tillaga lite käk, korvstroganoff blir det!


"Everything is ok in the end. If it's not, then it's not the end"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0