Dan före dan...

Ja så var det snart julafton! Idag har jag jobbat halvdag..sen åkte jag ner till affär'n och handlade...Granen släpades in och kläddes...den var väldigt sned i stammen, så det var svårt att få den rak..

                                
                                Endast röda kulor och ljus....

En förskräcklig syn mötte mig när jag plockade i kartongen med julpynt... Min stackars gamla tomte hade blivit halshuggen...stackars liten!!

                               
                                Makabert!  


Hade storslagna planer på uppesittarkvällen men allt rann ut i sanden och jag blev apatisk....

 
Tog mig i kragen vid 18-tiden iaf och gick en skaplig långpromenad med hundarna. När jag kom hem kom jag på att jag inte hade ätit nåt på hela dan. Så jag tog snabbt och slängde in julskinkan i ugnen med griljering på, och så kokade jag lite glühwein på spisen...Precis då ringer Anna och vi bestämmer snabbt att hon ska komma över.
Så då fick jag lite sällskap, och det var ljuvligt gott med en skinkmacka....


I min serie om gåvor från kunder, kan jag idag presentera:

                                
                                 En burk lingonsylt och en burk inlagd gurka!

Ja nu är det bara att invänta dopparedan...
                                      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0