Dagen D...

Nu är det gjort! ....Navelsträngen är kapad..! Madde har åkt till Ramundberget. Konstig känsla, men tänk vad kul hon kommer att ha! Det som känns bra är att hon är ju faktiskt kvar inom Sveriges gränser och jag kommer ju att åka dit i Januari. Jag ska försöka bli bättre på att kommunicera via MSN.

Så nu är det bara Alex, jag och hundarna....

Igår kom min mamma hit för att ge Madde en omgång lussekatter och en julklapp. Hon öppnade den på en gång och det var superfina strumpor som mamma stickat till henne.

                            
                             Perfekta "fjällstrumpor"

Vad ska man hitta på nu då? Det känns tomt på nåt vis, men det går väl över.....

På em idag ska jag kika över till mina grannar. Inger fyllde 40 igår och ska ha kalas idag.

Jag hade ju bestämt mig för att ha så lite julstämning hemma som möjligt eftersom både Madde o Alex kommer att vara i Ramund...Men nu har jag nog ångrat mig..lite. Jag ska nog försöka fixa en gran iaf..Det är  ju mysigt ändå...vi får väl se...

Och Erik vann Idol...och jag bryr mig föga...Jag har inte följt med riktigt den här säsongen, men tycker nog att Calle var minst lika bra i finalen...det blir nog bra för han med...tvåorna brukar ju få minst lika stor framgång.

Jaha det var den här lördags-morgonen det, dags att rycka upp sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0