Torsdag

Äntligen torsdag kväll, och min arbetsvecka är slut. Som vanligt har vi repat ikväll och jag bjöd på kanelbullar! Vi har fått två spelningar inbokade senare i höst, så nu är det bara att ligga i och repa in fler nya låtar...

Oj vad lena mina kinder kändes i morse efter gårdagens Aloe Vera insmörjning....Om jag hade pengar....skulle jag köpa alla hudvårdsprodukter. Fast jag vet att jag inte skulle använda dom regelbundet...jag är såååå slarvig med sånt :(

Ja just ja...idag kom jag ihåg att ta en bild på Maddes stordåd härom dan...

                
                ...joorååå...fint blev det...

Inför Maddes kräftskiva imorrn kväll har lilla snälla mamman lovat att göra en västerbottenostpaj! Måste ju se till att ungdomarna äter ordenligt och inte bara dricker...ha ha ha.

Min nya favoritlåt....kanske inte...men lite klämkäck är den....      

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0