Söndag

   

Söndag eftermiddag och hela flocken samlad igen. Alex sov hos en klasskompis i natt, och Madde var ute på sitt, och kom hem vid fem-tiden på morgonen. Så gårdagskvällen var ovanligt lugn, bara vovvarna o jag.

Idag har det inte blivit mycket gjort förutom att jag fortsatt på Maddes storstädning i källaren. Det tar sig så sakteliga....

Det blev inga miljoner på travet igår heller...5 rätt och ingen utdelning:(

Christer Fuglesang...(jag kan inte låta bli att kommentera) är nu i "rymden" 40 mil upp. Han ska där delta i två "rymdpromenader". En tank som väger 800 kg ska bytas ut. -Det är det tyngsta föremål som en människa hanterat i rymden! Jaha ja jag vet ju inte. Det kanske är en stor tank....men...är inte allt tyngdlöst där uppe.

Har lite färska kycklingfileér i kylen som jag tänkte tillaga idag, vet bara inte hur. Det får nog bli en kyckling och pastgratäng....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0