Regnet det bara öser ner...

Då har tisdagen snart gått med. Veckorna bara rinner iväg.

Vaknade kl. 06.30 som vanligt till tonerna av Scorpions' Here I am....Har kommit på att man blir gladare av att vakna till en lugn låt, än nån som är högljudd och rivig! Klev upp och gjorde mig i ordning för hundpromenad, 07.30.
Kom hem kvart över åtta och började jobba halvnio.

På em nån gång började det att regna, och sen har det i princip vräkt ner oavbrutet. Hundarna fick vara ute på gården och rasta sig själva....

Vi kom i total otakt när det gällde middagen idag mina barn o jag. När jag slutade jobba hade  Alex stekt potatisbullar o bacon, och ätit upp det med...Madde var inte hemma...så jag tog ett glas mjölk och några mackor...Nej det får lov att bli lite ordning och reda på våra matrutiner tror jag!

Nu återstår bara lite av den här kvällen och jag ska lyssna in mig lite på en del låtar på datorn. Sen tror jag att jag ska försöka gå och lägga mig i skaplig tid ikväll. Så kanske jag vaknar pigg och nyter till Scorpions i morrn bitti....

Gud vilket tråkigt inlägg det här blev då! Nej nu tar vi och tittar på ett klipp ur min favoritfilm "Torsk på Tallinn"... Stackars ungkarlen Roland lagar mat åt sig själv.....   

                            
            

Kommentarer
Postat av: marie-anne

ha ha jag har samma låt som väckningssignal! jag tror jag fått den av dig.

2009-08-18 @ 21:20:43
Postat av: syrran

underbart att se Roland, Torsk på Tallin är verkligen ett mästerverk!!

2009-08-19 @ 08:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0