Onsdag

Igår hade vi en spelning i Öregrund. Det var ju startdag för roslagslopps-veckan, så det var lite folk i farten. Vi kom dit i fem-tiden och skulle börja vid åtta var det sagt. Men det var lite för dåligt med folk i öl-tältet då, så vi avvaktade ett tag. När vi väl körde igång så kom det fler o fler.... På slutet var det riktigt tryck på "dansgolvet" framför oss. Skitkul!

Vi skulle bara få spela till kl.tolv men fick tillstånd en liten stund till...kl.var väl tjugo över när vi släckte ner....

Sen börjar det tråkiga...Att plocka ner allting och  lasta in i släpet. När vi sen kom hem till Örbyhus var vi tvungna att lasta ur allt i replokalen...Så klockan var ca 02.45 när jag kröp ner i sängen..zzzzzz

Jag har faktiskt varit så fräck att jag tog ledigt idag. Man visste ju inte hur sent det skulle bli....

Min dotter stod i baren i ovannämnda öl-tält, och hade fullt upp tror jag.Där ska hon jobba några kvällar till.

Jag började ju jobba i måndags, och det gick över förväntan. Är man bara inställd på det så brukar det gå bra.

Ja just ja! Igår när vi i bandet satt och åt på Strandhotellet var det en äldre "något berusad" herre som "lätt" skulle betala 500.000 kr för mig....-För det kostar att ha en kvinna... -Jaha! sa vi.... -Jo men det skulle jag ge för vem som helst! sa han sen i nästa andetag.
-Jaha! Ja ja...Så nu vet man vad man är värd, ha ha! Standardpris....

Nej! man kanske skulle ta och göra lite nytta idag...som att tvätta, städa, handla eller nåt annat roligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0