Ledig fredag....

Åh vad skönt...jag är ledig! Inget speciellt planerat för helgen...bara ta det som det kommer. Ska väl försöka ta mig in till metropolen Tierp under dan för diverse ärenden. Kruxet är att jag inte har någon bil, den står fortfarande i verkstan med trasigt avgassystem....vad jag vet iaf...har inte hört nåt från exet... Får väl lifta med nån vänlig själ.

Klockan är över elva och jag har inte gjort nåt vettigt än, förutom att fylla tvättmaskinen.

Jag har fastnat framför datorn och kollat på tatueringsbilder, är ju liiite sugen på att skaffa en själv, men jag har inte hittat den ultimata designen än. Jag tror jag får skissa en egen, för jag vet hur jag vill att den ska se på ett ungefär.

Hittade  en hel del roliga bilder som den här t.ex :

             
              Tufft!

Eller den kanske?.....naeej skulle inte tro det!

               
                Fyyy!

Äh jag funderar vidare....

Igår kväll repade 4/5 av bandet, och det är konstigt vad lite vi får gjort när nån av oss är borta. Blir mest prat och svammel, fast det är ju bra att prata ibland oxå. Gäller bara att vi håller fast vid det vi bestämmer.... Vi konstaterade att vi är 5 olika viljor med 5 olika tycke och smak, så ibland får man kompromissa och försöka tänka vad publiken vill ha.

Nej nu får jag väl gå ut och ställa mig vid vägen och vifta med tummen.....


Kommentarer
Postat av: Marie-Anne

Hade jag vetat att du inte hade nå`n bil så kunde du ha lånat min ett par timmar. men nu är det för sent. Tack för trevligt sällskap förra helgen. det va så roligt att träffas.

2009-08-14 @ 21:01:32
Postat av: Annika

Åh vad snällt! Det löste sig..Camilla (Maddes kompis) körde mig...Tack själv!!Skitkul att ses!

2009-08-15 @ 08:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0