jag är tröööött!!

Usch, vad jag är trött. Känner mig slut i hela kroppen, efter två dagars jobb? Kan det va nåt jättelågtryck på gång? De snackar ju om åska  och regn i kväll.... och det vill jag inte ha med tanke på min åskrädda hund...

                  

Har precis varit ute på en promenad med Madde o hundarna och luften doftade höst, fuktigt o jordigt på nåt vis... Nu får man börja tända ljus om kvällarna,det är ju iaf mysigt...men jag vill ha mer sommar!!

Kan det vara syrebrist här uppe på min kulle? ...Jag kan inte sluta gäspa...Får nog försöka komma i säng skapligt i kväll.Ska börja på en ny bok tänkte jag...Den hand som skälver av Kjell Eriksson får det nog bli. Brukar ju vara bra, hans böcker. Men jag längtar tills Marie Hermansson kommer med nåt nytt, hon är min absoluta favorit...Otroliga böcker!

                   

Det händer inte mycket här hemma just nu, Alex är på Gräsö, Madde åker till Öregrund i morrn bitti för att jobba, och jag knogar väl på som vanligt....Nej om det kunde hända nåt roligt snart....en kräftskiva kanske eller nåt annat...

Faan att jag inte vann 19 miljoner på travet i lördags...det hade ju räckt ganska bra....neejdå 3 ynkliga rätt var allt.

Gääässp......

Och inte är det nåt bra på teven nuförtiden....

Gääässp......

Nej nu loggar jag ut...Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: syrran

kanske tur att vi inte vann miljonerna, det gick ju inte så bra för han som gjorde det !!

2009-08-12 @ 10:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0