Ångest!!!!!

Usch!...det närmar sig....slutet.....på semestern:(  Jag har ingen lust att behöva ställa alarmet på telefonen igen. Dessutom har de ju lovat kanonväder den kommande veckan...SKITKUL!!!! Är det så dags nu? 

               

Det blir nog bra bara man kommer igång med rutinerna igen.....

Igår hamnade jag på Flustret igen! Det var på gränsen till för mycket folk tycker jag. Om man kom ifrån sitt sällskap var det nästan omöjligt att hitta på dom igen. Till råga på allt missade vi sista tåget, så vi var 5 st som tog en svart-taxi hem...

Sonen kom hem från Finland idag och verkade nöjd med sin resa.... Har fått se både bilder och filmsnuttar från WRC-rallyt!

Nu måste jag lyssna in mig på en Winnerbäcks-låt som vi håller på att repa in... Den kommer vi nog att spela på tisdag i Öregrund. 'Kom ihåg mig' heter den, helt okej men inget som jag har lyssnat på förut direkt.....

Nu måste jag dyka in i frysen och tiita om det finns nån mat... vi börjar bli hungriga här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0