Aloe vera

Ikväll har det varit ett riktigt kackel här hemma...8 kvinnor,tjejer,kärringar...kring köksbordet! Jag har varit "värdinna" för ett sk. Aloe Vera party. Så vi har rengjort våra ansikten grundligt och lagt ansiktsmask och smort in oss på alla sätt och vis. Riktigt skönt och mysigt måste jag säga. Nu vill man ju köpa alla produkter men det tillåter inte min budget. Madde o jag ska iaf börja dricka Aloe-drycken...får se om den kan göra oss till nya människor...

                   

Min son ska återuppta sin fotbollskarriär helt plötsligt. Så nu är han återigen "Filmare". Dagens inköp var fotbollsskor och nya benskydd....endast 1500kr...... Oturligt nog så stukade han foten häromdan, så träningen får nog vänta till nästa vecka.

                  


Nej..det verkar inte som om Christer Fuglesang kommer iväg på sin lilla färd upp ovanför molnen.....På fredag görs tydligen ett nytt försök...

Vilka underbara kunder jag har...i måndags fick jag en stor påse med hemodlade tomater av en kvinna...bara ändå. Igår fick jag en burk inlagd gurka av en annan kvinna,och idag kom en tredje med en påse plommon...va! helt otroligt...behöver ju nästan inte handla.Dessutom kom ungarnas farmor på eftermiddan med hemlagade köttbullar o potatis plus en kasse med äpplen o plommon.... Ibland har man det bra!

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0