Varför?

Idag mår jag inget vidare, känner mig gråtfärdig och ledsen, men vet inte varför.Allting känns plötsligt tungt och värdelöst. Tur att jag har haft att göra med trevliga människor idag. Det gör att man liksom glömmer bort sig en stund....
                                                                      
                 

Läser i tidningen idag om ett föredrag: Konsten att vara snäll. Den som ger får mycket tillbaka. Jaha?! Vad roligt att höra, speciellt när de flesta har talat om för mig att jag har varit för snäll. Kan man vara det?
                 
Äh! Nu ska jag gå och dra nåt gammalt över mig.

Jo förresten, en dålig nyhet till:
           
         DU ÄR ÄCKLIG!!!! Om du har en mobil i fickan.......


Kan tilläggas att det här inlägget har tagit mig en dryg timme att tillverka p.g.a den här JÄVLA  SKITDATORN bara hänger sig.......och det gör jag med snart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre nu!? Jobbigt när man har en sån dag!

Sen klarar vi ju oss faktiskt inte utan din blogg! :) Alltid lika kul att läsa den!

Kram Maggan

2009-04-14 @ 22:05:14
Postat av: Annika

Tack! Det värmer!

2009-04-15 @ 13:05:29
Postat av: syrran

..och vi klarar oss inte utan dig heller, så var det bra med det.

Kom ihåg att efter regn kommer solsken! som den gode Roland konstaterade...

2009-04-15 @ 18:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0