Sprängskalle

I morse vaknade jag med världens huvudvärk! Och tyvärr har den inte gått över än, nu har jag lunch och funderar på om jag ska ta till nån tyngre drog. Hittills har fyra alvedon inte gjort nån som helst skillnad, så jag får nog dyka ner i pillerburken igen! Dessutom har jag skitont i nacken och axlarna, så det är väl därifrån allt kommer:(
                                 
Mina grannar fick en pojke i natt, men jag vet inga detaljer mer än att de hade en jobbig förlossning....

Tänk att tre stycken har gratulerat mig på namnsdagen redan, jag trodde ingen brydde sig i sådant längre!

Ja förresten! Vill ni se så fina mina Flitiga Lisor har blivit? De växer så fint här i fönstret.
          

Nej nu måste jag nog titta i mitt lilla medicinförråd om jag ska kunna jobba resten av dan....

Kommentarer
Postat av: Lillebrorvanamnet

Nickan va namnet!



Grattis på namnsdan

Hälsningar från Gesslebygden

2009-04-21 @ 13:56:50
Postat av: mammamia

man får skämmes. Men Grattis hoppas att du mår bättre!

2009-04-21 @ 15:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0