Sol, värme, grill och rödvin!

Våren är här! På riktigt! (Får man väl hoppas) Idag har jag mest suttit ute och njutit av värmen. Otroligt att det kan vara fint väder när man är ledig! Jag törs inte plocka fram utemöblerna riktigt än, för då blir det garanterat snö.... Dessutom ska man väl försöka att olja in sitt nya trädäck oxå. Iaf ser det ut så här nu, utan möbler och blommor.

                      
                       Lite halvtråkigt kanske, men vänta bara...när allt kommer på plats!

 Idag  var det grillpremiär här hemma. Bara doften av en tänd grill får det att vattnas i munnen. Hittade några färdigmarinerade kotletter i frysen,och medans jag satt  vid grillen så kunde jag inte låta bli att hälla upp ett glas rödvin.
                       
                      Det kändes som en sommarkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0