Sol och värme

Idag har det varit en jättefin dag. Sol och värme och inga måsten. Jooo förstås, jag hade ju lovat mig själv att rengöra altanen. Och så fick det bli! Det som var extra kul var att Madde hjälpte till helt frivilligt. Det går ju bättre om man hjälps åt, och framförallt är det ju roligare. Vi tvättade först med nåt som heter 'Trallrent' och sen gned vi in vanlig Grumme Tvättsåpa. Skitfint blev det och en väldigt len yta....Vår vana trogen så grillade vi lite sen. Jag passade på att springa in till grannarna, medan Madde fixade efterrätten. Snacka om gullig bebis!!! De blev glada åt presenten, och jag sprang hem till desserten. Den ena efter den andra ungen försvann...(ja jag har ju bara två men...) så jag blev kvar ute med en bok och lite gott vin. Det är inte ofte jag dricker vitt vin, men jag blev så sugen igår i värmen, så jag tog sista slurken idag.

             


             
              Helt otroligt att det kan va fint väder när man är ledig!

En vecka kvar till studioinspelnig av Johans musik, och det återstår en hel del jobb! Rep troligen i morgon fm, sen får vi se om det räcker. Vi har ju hela bandet att tänka på oxå, med kommande spelningar och alla nya låtar som måste repas in. Mycket av min lediga tid kretsar kring musiken just nu, och jag bara njuter. Synd att det bara är 24 timmar på ett dygn, och att man måste jobba på vardagarna!

'-Jag har ingenting emot musik som utövas inne, bara den inövas ute! '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0