Pillgöra

Jag vet inte vad det är med mig och halsband nu för tiden. Av nån anledning går dom bara sönder. Jag misstänker att jag drabbats av nån förbannelse. Senast i raden är detta baglady-halsband som rasade sönder, här hemma som tur var. Pärlorna hittades och idag knåpade jag ihop det.....

      
Knep och knåp......                                                               ....men som nytt igen!

Ja då var påsken över för i år, och Jesus återuppstod, så vi slipper bekymra oss för  honom på ett tag......

Idag när vi repade fick grabbarna en överraskning, jag hade INTE MED MIG NÅT FIKABRÖD!!!!!!!
Jag tror att dom saknade det, så kanske,kanske tar jag med mig nåt på torsdag. Men de får ju inte bli för bortskämda!

Sonen kom nyss hem från Jönköping, där han varit sen igår på Elmiamässan. Han verkar nöjd, men trött. Skönt, nu är flocken samlad och jag kan sova lugnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0