Okej?!

Blev alldeles nyss uppringd av en försäljare från företagshjälp.se. Han var så att säga nysvensk,eller..ja han kunde inte prata mitt modersmål så bra. -Annika! är det duu? Va bra! Duu står inte och håller i saxen? -Ehh? Va sa du? -Duu står inte och håller i saxen nu när du pratar med mig va? -Ehh?...neej..-Va bra duu ,är duu intresserad av en hemsida för att marknadsföra dig? -Ehh..nej jag har min kundkrets sen länge så jag är inte intresserad! -Jaha duu har jobbat länge? 50 år kanske? -VAA? 50 ÅR? -Ja om du har haft företaget i 50 år så är det halva priset. -Men jag är inte ens 50 år! -Nej duu låter inte så.-Nej tack jag vill inte ha din hjälp.....           
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0