Lovis 6 år

Hurra! hurra! för Lovis idag,för hon fyller 6 år. Enligt veterinär Exells son så blir det omräknat i människoår ca 45. Det första året räknas som 10 och därefter räknas varje år som 7. Jaha min hund är äldre än mig!      

                     

Har nyss kommit hem från repet, det var skitkul som vanligt. Det är mycket att ta in nu med alla nya låtar.
Mitt under repet fick min mobil nåt fel, först blev skärmen grynig sen kom allt tillbaka fast spegelvänt! Alla foton och all text var bak o fram, mkt konstigt. Efter en stund var den normal igen. Mattias sa att en jobbarkompis hade råkat ut för exakt samma sak, och det var oxå en Sony Ericson.....

Kommentarer
Postat av: syrran

va kul att Lovan och jag är jämngamla!!

Känner mig plötsligt väldigt ung och sprallig..

2009-04-04 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0