Ett med naturen

Idag har varit en ovanligt lugn jobbardag. I stället för att jobba på förmiddagen, kom vår gitarrist Johan hit, och vi repade in några låtar som han skrivit själv. Om en dryg vecka ska vi spela in dom i en studio, för han ska söka in på en musik-folkhögskola, och då måste man producera egen musik. Det är verkligen skitkul!!! Det känns som om min egen musikalitet har kommit till en annan nivå, en helt ny värld har öppnat sig,med nya ackord i olika kombinationer! Trots fortsatt nack- och huvudvärk så hade jag kunnt fortsatt hela dagen, men jobbet kallade efter lunch så det var bara att bita ihop och ta en voltaren till.....

                      

Efter jobbet gick jag och hundarna en promenad i det sköna vårvädret. Jag har alltid musik i lurarna när jag går, men när jag kom in på elljusspåret tänkte jag ta lite kort på hundarna och då  upptäckte jag att fåglarna kvittrade och sjöng jättemycket. Det var nästan magiskt! Just den här skogen tycker jag alltid har känts som trollsk och mystisk....
       

        Och titta! en riktig trollpacka mitt i alltihop...
        

        
        Lite vitsippor att beundra...
       .

*Gräset är grönt där man är, bara man kommer ihåg att vattna det*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0