April april din dumma sill!

I:a april,blev du lurad idag? Inte jag vad jag vet iaf. Läste i UNT i morse om Victorias och Daniels bröllop och förstod direkt att det var ett aprilskämt. Jo förresten, när jag kom upp från jobbet sa min son att  det hade brunnit på hans skola idag. -Jaha sa jag, såg du några lågor?- Det är väl klart! Brandkåren kom ju!  

                        
                         Men det var ju förstås inte sant! 

                        
                         Gud vilket härligt väder det har varit idag!
                         Gick en långpromenad på kvällen, med 
                         kvällssolen i ansiktet.
                         Hoppas det håller i sig till helgen!

                        
                        Har precis bakat en tigerkaka!

                        Tänkte ta med den på repet i morrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0